İş amaçlı özel BT yönetim yazılımı
ServiceDesk Plus, merkezi yönetim ile uygulamalı verimlilik duygusu arasındaki boşluğu kapatmayı amaçlayan bir yazılım paketidir. Günlük operasyonlarını denetlemek için daha iyi araçlarla karşılaşmak isteyen kurumsal düzeydeki kuruluşlar tarafından kullanılmak üzere özel olarak tasarlanmıştır. Çok sayıda destek sunulur ve arayüzün tamamı son derece sezgiseldir.
Temel Araçlar ve Uygulamalar
ServiceDesk Plus, yönetime ve diğer paydaşlara günlük kurum içi operasyonlarını başarılı bir şekilde denetlemek için gereken netliği ve öngörüyü sağlamayı amaçlar. Müşterilerin yararlanabileceği standart araçlardan bazıları, aktif bir istemci dizini, çok sayıda analitik seçenek, bulut tabanlı bir depolama sistemi ve bir dizi özel sunucu ile entegre olma yeteneğidir. ServiceDesk Plus'a mümkün olduğunda uzaktan erişilebildiğini de belirtmekte fayda var. Bu, büyük ölçüde mobil cihazlarına güvenenler için ek bir avantajdır.
Ek Detaylar
Şu anda 120.000'den fazla işletmenin CRM ve CMS ihtiyaçları için bu yazılım paketini kullandığı iddia edilmektedir. Bunlardan bazıları AT&T, Barclays, Sony ve Ericsson'dur. ServiceDesk Plus, çeşitli fiyatlandırma planları kapsamında sunulur ve işletmenin ek hizmetler gerektirmesi durumunda bunlar yükseltilebilir. Ürünün satın alınması gerekmeden önce tamamen işlevsel bir tanıtım sürümü mevcuttur.
ServiceDesk Plus hakkında kullanıcı değerlendirmeleri
Eğer ServiceDesk Plus denediniz mi? Düşüncelerinizi bırakın siz olun!